Römppävikko i Pajala, nanananaanana...

Tänkte att man kanske skulle ta och skriva lite i sin egen blogg istället för att bara läsa andras.

Trevligt kväll igår, den började hemma hos Ågren med nästan alla brudar, (finolin saknades) och Adrian. :p
Va himla mys att umgås med tjejerna, sen blev de krogen. Va mest trevligt förutom vissa saker. Bla, så drack jag den äckligaste drinken någonsin efter gin and tonic. De är den enda som jag smakat som är äckligare.
Gin and tonic smakar tallbarr och drinken igår smakade hmm kahlua och redbull. Dålig blandning.

Nu sitter jag på jobbet, är inte bakis alls, vilket är sjuukt skönt. Tycker synd om chefen som bara fått sova typ 4 timmar innan han skulle till jobbet igen. Och nu skulle han på barnkalas hos sina småsyskon. Haha stackarn.
Och så har jag ganska mkt ångest för att jag inte fattar att plugga fast jag verkligen verkligen måste. Vars är den där filuren som ska stå med en pistol mot mitt huvud och tvinga mig att räkna minst 5 sidor i boken. Fast jag hade väl lyckats slingra mig ur den sitsen också med mina otroligt bra anledningar till varför jag inte har tid att plugga.

2:a oktober, vilken dag är de. På fredag. Då Kanske, de är inte helt 110% säkert. Men iaf 80%
Då kommer mina och finolins planer gå i lås. Då kommer vi inte ha tid med annat på hela helgen. Bara fixa med våra planer så vi kan berätta för alla om dom sen. När allt är klart. :p

Väntar att Hedda ska komma med Finolin så vi kan diskuttera våra planer. Åååh jag är taggad, behöver något annat att tänka på än allt bajs som snurrar runt i mitt huvud.

Kanske borde åka bort ett tag, inte säga vars. Bara åka bort. (Säger hon som kom hem fårn Bulgarien för 4 veckor sen)

Nu röka och sköta mitt jobb. Sen om jag hinner matte.
Feel free to ringa och störa mig. :P

Kommentarer
Postat av: Marielle

men jag var juh inte heller hos ronja juuuh :(

2009-09-28 @ 16:47:22

Lämna en söt kommentar!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den :))

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0