Kvällsprat...

Sitter hemma med Laxen. :) Ska snart inta sängen för ska jobba imorgon åt pa klockan 10 på morgonen. Måste vakna tidigt för jag måste duscha. Anna va hit och gjorde ansiktsbehandling på mig, sjukt härligt var de. :) Och då masserade hon typ min hårbotten lite också så har typ olja i håret. :) Känner mig iaf ganska fräsch fast jag blev helt röd när hon höll på att pilla och sätta massa grejer. :p Har tydligen en känslig hud.

Idag har jag inte gjort mkt vettigt. Tänkte plugga matte men de blev som inte av. Så imorgon måste måste måste jag plugga. :p Tvinga mig någon. :P Måste faktiskt hålla mitt tids schema. :p

Längtar till helgen, ska ut med iaf Ronja. Ska bli riktigt trevligt. Saknar henne massor.
Och imorgon blir de promenad med Marri. :)

Mina och Jossans hemliga planer verkar bli verklighet inom en snar framtid. De ska bli såå kul. Vad de är för otroligt roliga planer får ni veta när de är fixat och klart. :)

Go natt. :p

Kommentarer

Lämna en söt kommentar!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den :))

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0