Tisdag...

Sitter på jobbet nu, de är inte speciellt mkt folk så jag tar de lugnt. :p Chefen har dragit till Thailand så jag och Jörgen får jobba lite hårdare. Men de är ganska skönt. :) Har inte gjort så mkt vettigt idag förutom att slipa en skåplucka lite och sen grund målat några. Sen har jag mest sovit innan jag åkte till jobbet. :p
Men igår jobbade vi hårt efter att jag kom från pappa. Men de finns massa kvar ännu. Känns som om de är ett evighetsprojekt vårat kök, sen ännu när man måste jobba och inte kan vara hemma hela tiden. :p

Ska ta lite bilder när jag har tid tror jag. :p Vaknade till ett riktigt trevligt sms imorse. Maud skrev till mig att jag fick vg på matteprovet. Skönt, jag som trodde att de gick jätte dåligt. :p

Har jag sagt att jag älskar dom nya ica reklamerna. Praktikanten Jerry är så sjukt skön. :D Skrattar lika mkt varje gång. :p



Snart är de Halloween. :D

Kommentarer

Lämna en söt kommentar!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den :))

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0