Måndagsångest...

Sitter på grillen. Jag och Jossan är och hälsar på Tompi. Väldigt trevligt, vi har lyckats lösa ett helt korsord. :)
Försov mig lite till matten idag, och gjorde misstaget att säga de till min kära mamma. Så hon har haft psykbryt på mig i morse. Men får väl hoppas att hon blir på bättre humör sen. Måste nog fara hem och städa så jag inte får en till utskällning idag. :p

Har lite måndagsångest faktiskt. De är trist med måndag, och jag måste plugga. Men de gick faktiskt sjukt bra på matten idag och Maud blev inte arg fast jag var sen. Ska nog sätta mig i fiket senare och räkna lite matte så jag får de jag ska göra idag färdigt. :p Måste nog börja tvinga mig själv att gå till skolan varje dag typ vi 10 och sitta i biblioteket och räkna. Hemma får man ju typ ingen ro. :p

Nä nu, mat med Fino och sen kaffe och matte. :p


Kommentarer
Postat av: Jenny

Djungeltelegrafen går rätt duktigt. Man behöver inte bo i Pajala för att veta vad som händer. Jag lyckas få veta allt ändå!

2009-10-05 @ 15:22:36
URL: http://adriansmamma.blogspot.com
Postat av: Maja

Har du matte med mamma nufortiden... hur kunde du overge Harryboy? ;) KRAM!

2009-10-10 @ 04:13:55

Lämna en söt kommentar!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den :))

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0