I lule för tillfället. :)

Nu är de väl så att jag måste skaffa internet hem till huset så inte Camilla blir knäpp när jag inte uppdaterar. Kanske borde ge upp de här med att fixa köket också. För din skull Camilla. :P
Nä men seröst, när jag har lyckat fixa internet hem och de har lugnat ner sig lite så ska jag verkligen verkligen försöka uppdatera oftare. :p

Just nu sitter jag i Alvik hos min faster med Hedda. Riktigt mysigt. Väntar med spänning på när jag ska få min lön så jag kan handla lite grejer i stan imorgon. Måste köpa lite presenter åt folk som har fyllt år eller ska fylla år. :p
Annars så ska Ronja klippa mitt hår på lördag och jag hoppas att hon kan färga de sen också. Iaf innan nästa helg. :p

Ska försöka ta lite bilder i helg också. Ska vara med min kusins lilla pojke Noel på lördag, jag och hedda. :) Ska bli riktigt mysigt. :)

Nä nu ska jag nog gå och sova eller iaf gå och störa hedda så man orkar shoppa lite imorgon.

Btw, min syster kommer till Lule imorgon. Vi ska hämta henne från flyget innan vi far till stan imorgon. :D

Puss & God natt.

Kommentarer

Lämna en söt kommentar!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den :))

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0