Valpar...

Sitter hemma hos Mamma och glor. Har ju inte internet hemma så måste gå hit för att kolla grejer. Och dessutom så är hon inte hemma så jag har åkt på att ta hand om valparna. Dom har blivit jätte stora nu och smiter hela tiden. :P

Har sovit sjukt länge idag och är typ trött fortfarande. Jag och hedda måste nog vända dygnet snart så vi kan göra något vettigt på dagarna. :p På fredag åker jag till Lule iaf för att titta på Magnus Betner. :) Ska bli kul att tillbringa en helg med Ronja. Och så ska Sonja mest troligt hänga på till lule. Då blir de nog en trevlig resa dit också. Och på Söndag fyller jag år. Då ska vi äta tårta, så måste nog åka ganska tidigt från lule. Fast mamma ska väl baka tårta åt mig. :)


Nikki och Betty


Min lilla kille Nikki.

Kommentarer
Postat av: sonja

dom är så söta, de små :) man lir helt galet kär i dom :D ja de var en kul resa till lule, men klart du var ju med så :D

2009-11-24 @ 00:44:30
URL: http://degklumpeen.blogg.se/
Postat av: Tove

Ahw :)

fan va gulliga

2009-11-24 @ 12:10:54

Lämna en söt kommentar!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den :))

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0