Trist...

Jag har tråkigt, och de känns egentligen helt ovärt att skriva blogg då jag fan inte gör något vettigt. Och dessutom är alla som läser min blogg sjukt tråkiga och kommenterar aldrig. De är bara Milla som kommenterar och då är de oftast hot om vad hon ska göra med mig om jag inte uppdaterar min blogg. Men nu verkar inte ens hon ha tid att kommentera. Kanske inte borde uppdatera alls då?

Igår spelade vi familjegeni, ägde marri och hedda första omgången. Men andra när Ronja kom, då spårade det ur. Kunde typ ingenting, så jag kom sist. Eller vi gav upp när Ronja vann och då hade jag minst ringar.
Sen gick jag omkring och småplockade hemma för jag var inte trött. Eller kände mig iaf inte trött. Sen när jag väl skulle sova så låg jag och snurrade i en timme typ.
Var sjukt seg på morgonen men efter nån timme var jag konstigt pigg. Och har inte blivit trött än heller. Hmm...

Ikväll vet jag inte vad som händer. Kanske chaffa till Levi, verkar som att hela byn ska dit. Annars ska jag väl vara med Josefin, Ronja och Hedda. Marri kanske också vill vara med på ett hörn. :)

Hmm, skulle haft en lista att skriva i eller nåt. De tar ju tid, då kanske min tristess skulle minska.
Får se om jag orkar leta upp en. :p

Kommentarer
Postat av: Milla

Jag har ju inget att klaga på när du faktiskt uppdaterar :P

2009-11-14 @ 19:02:44
URL: http://cix.blogg.se/
Postat av: Maja

Precis! O camilla ar sa duktig pa att gnalla sa jag behover ju inte gora det ;) hihi!

2009-11-17 @ 03:47:11

Lämna en söt kommentar!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den :))

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0