Tandis...

Sitter på mammas jobb och väntar att Sonja ska skriva så vi kan fara och äta, kanske har hon glömt bort mig. :p
Gick ganska bra på matten idag, duktig känner jag mig. :p Har varit till tandläkaren imorse också. Hatar att vara dit. Hon tog röntgen och sen pillade hon mig i tandköttet de gjorde ont båda två. Och så gav hon mig nå papper om nå försäkring eller nåt som man kan ha så de blir billigare att gå till tandläkaren sen när jag fyller 20. Kommer vara tvungen att betala 4000 om året isåfall. De blir ju flera hundra i månaden. :p

Nä nu ska jag ringa Sonja och höra om hon glömt mig. :p

Milla, idag ska jag jobba. De kommer säkert vara lite folk. Du måste ha överseende med att jag inte äger nå internet hemma ännu. :p

Kommentarer

Lämna en söt kommentar!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den :))

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0