Olika funderingar så här en torsdag...

Sitter på jobbet och glor. Jag har kommit fram till en sak, jag måste veeerkligen skaffa kanaler till tvn och internet. For en halvtimme tidigare till jobbet för att jag inte hade något att göra. Jaa jag hade kunnat städa men de kändes som att de inte var någon ide när jag ändå skulle vara tvungen att släppa allt när jag skulle till jobbet. :p

Funderar om man skulle pröva någon av de nya hamburgarna vi har på extra pris just nu. Hmm, kan nog vara lite onyttig idag. :p

Nu finns de ju typ inget att göra på jobbet. Har läst alla intressanta bloggar och har kollat facebook. :p Då är de väl dags att ta en cigg och läsa aftonbladet. :p

Ska försöka fota våra valpar som vi har hemma någon dag. Dom är sååå söta. Nikki låg och sov på min mage i säkert en timme här om dan när jag tittade tv. Längtar tills han ska få komma hem till mig. Ska köpa en bur åt honom, så en som skulle vara perfekt hos Helena. Men vet inte vad hon skulle ha för den. :p Funderar om jag ska försöka tajma in de så att jag får vara ledig från jobbet nästan 2 veckor just när han får flytta till mig. Måste ju vara med honom så mkt som de går då. Får se. :D

Pratade med Josefin idag i typ 20 min. De kändes bra, saknar henne. Imorgon ska vi äta palt. :P


Kommentarer

Lämna en söt kommentar!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den :))

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0