Mamma är så söt.

Idag känner jag mig glad och lite knasig. Fast jag är trött, men då undrar jag varför är man trött klockan 9 på kvällen om man vaknat halv 2? Och så skrattar jag inombords, åt du som är så patetisk. De tycker jag är kul. :p

Är sjukt imponerad på min mamma, Gudrun Greus. Sjuukt imponerad. Hon har ju verkligen börjat med facebook, och hon är ganska flitig på att kommentera och gilla saker. Och hon har orkat leta upp gamla klasskompisar och liknade så hennes vänner ökar stadigt. Visst vi har haft lite facebook skola hon och jag. Men de verkar som om hon har lärt sig en del själv också. Ikväll ska jag nog lära henne hur man lägger upp bilder. Om inte hedda gjort de redan. :p

Försökte hitta en bild på mig och min mamma. Alltså en bra bild. Men icke. Kan finnas någon gammal på datorn som jag inte orkat lägga upp. Men bland dom jag lagt upp så hitta jag ingen bra. Trist.

Men här har ni en bild på mig, ronny, mamma och min mommo.



Kommentarer
Postat av: Marie

Vad fin du är på bilden jullan!:)

2009-11-16 @ 04:29:43
URL: http://sannamarieagren.blogg.se/

Lämna en söt kommentar!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den :))

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0