Hoppas du inte får de tråkigt nu Milla. :p

Sitter på jobbet och har de allmänt trist. Ska väl börja städa snart. :p
Sonja och Olsson kom förbi och förgyllde min dag. :D De var trevligt, jag bjöd på kaffe och så satt vi och prata om allt möjligt. :p

Tänkte göra en lista, saker jag stör mig på när jag jobbar. :p

1. Att jag är så sjukt jävla dålig på finska och alla finnar inte kan varken svenska eller engelska. Eller så vägrar dom bara prata de med mig.

2. Om jag står med handen utsträckt för att ta emot dina små pengar. Varför? Slänger man dom på bänken då? De tar mkt längre tid och det är sjukt irriterande när man är stressad.

3. Om jag frågar om du har något mindre för att jag verkligen inte har några hundralappar stå då inte där med 200 i börsen och säg ne bara för att du vill växla din femhundring.

4. Varför kan de inte komma en jämn ström med folk? Antingen så har jag så tråkigt så jag skriver listor om mitt jobb :p eller så springer jag omkring som en idiot.

Kommer säkert på nå mer sen men just nu orkar jag inte tänka. Och så orkar ja inte dra upp massa saker som jag redan gnällt om. Någon måtta får de väl vara. :p

Nä nu har jag bloggat tillräckligt för idag. :p

De skulle ju vara bra om du hörde av dig så jag vet hur det blir med allt de här. Du kan inte gömma dig hur länge som helst, de blir bara värre.

Kommentarer
Postat av: Milla

Wohow! Jag gillar det här! På fredag är det bäst att kaffekokarn är redo! ;)

2009-11-09 @ 21:25:26
URL: http://cix.blogg.se/

Lämna en söt kommentar!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den :))

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0