Hmm Knasigt...

Sitter på jobbet och funderar. Måste nog skaffa mig ett vettigare jobb. Skulle vara nice å få ut typ 15 tusen i handen istället för typ 7. När ska jag ha råd att åka på ikea då? Fast får ju pengar av mamma när vi har sålt valparna på tisdag. Och på onsdag drar vi till Haparanda. :)

Annars så har de varit en ganska dåligt dag idag. Blev sur så fort jag slog upp ögonen typ. Sen har jag varit till veterinären med valparna och dom var ju sjukt tröga där. De var ju knappt så att vi fick besikta dom för att dom bara är 7 veckor. Och så verkade dom tycka att jag var en idiot som inte visste när dom var födda.
Sen fick jag reda på en annan sak också. Var jävligt jobbigt att höra, men sen när jag hade lugnat ner mig så fick jag veta att de inte var så farligt som jag hade hunnit tänka.

Älskar dig Mamma, vi klarar de här tillsammans. Som vi alltid gör. Du och jag Alfred.

Läste en artikel i aftonbladet igår. Handlade om en tjej som fått barn när hon var 17 och sen hade socialen tagit ungen av helt konstiga anledningar. Som typ att hon inte tittade på bebisen när hon matade den och för att hon lät grannen ta hand om barnet när hon gick och handlade. Sen så tyckte dom att ungen måste vara deprimerad bara för att de inte låg och skrek hela tiden. Helt jävla sjukt, de finns folk som är mkt värre mammor som får ha kvar sina barn. För er som vill läsa om Elin och hennes bebi kan kolla här!

Kommentarer

Lämna en söt kommentar!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den :))

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0