Ett år kvar..

Ja nu är de bara ett år kvar till 20. :p

Sitter hemma hos mamma och glor på tv. Hon har ju kanaler som jag inte har och hon har internet. Sonja och Elina är här med mig. Vi har ätit pepparkakor så nu är vi snälla. :)

Har varit en ätar dag idag. Har börjat dagen med att göra tårta med mamma. Sen har jag ätit hela dagen. Smörgåstårta och prinsesstårta. Sonja och Elina har varit här ett bra tag och snackat skit och annat. :p

Helgen har varit riktigt trevlig. Jag, Sonja och Hedda åkte till lule på fredag eftermiddag. De var riktigt dåligt hela vägen till lule. Var till och med tvungen att köpa en ny vindrutetorkare i töre för jag såg ingenting. Men sen blev de Magnus Betner för hela slanten. Ronja och Fredrik var lite sena och jag blev sjukt stressad när klockan var halv och dom inte var där. Men dom hann i tid iaf och vi hade de riktigt trevligt. Skrattade en hel del.
Sen åkter vi till Ersnäs och åt tårta för Fredrik fyllde år och sen for vi till Alvik och sov.
Lördag sov jag och Sonja typ till 2 och sen for vi med Ronja på Dollar Store och sen till Storheden och åt mat.
Sen blev de fika hos faster och jag fick presenter. :) Och sen åkte vi tillbaka till Pajala igen.
Och även då var de dåligt väder att köra. De var halt. :p

Nu ska jag vara social.


Kommentarer

Lämna en söt kommentar!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den :))

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0