....

Sitter hemma hos mamma för tillfället. Måste vara här och vara valpvakt idag. :p
Håller med min syster, ska allt hända oss just nu?
Mamma har åkt till gve med lillebror. Hon skrev just att han har blindtarmsinflamation och ska in på operation typ nu.
Och läkarna i Pajala är ju typ efterblivna, dom tänkte skicka hem lillebror med några piller. Men som tur är så är morsan ibland en bitch och tvingade dom att skicka Anton till gve när dom inte visste vad som var fel.

Nu ska jag sätta igång teven och sitta och glo tills jag kommer på ngt att göra.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Ja ibland undrar man vart läkarna har fått sin läkarleg ifrån?!

Brorsan hade ju oxå som din brorsa. Har för mig att dom trodde de var magsjuka. Nä, man ska lita på sin egen känsla om att nåt är fel.

Allt ordnar sig ska du se. Du har tur som har en envis mamma :)

2009-11-30 @ 08:25:12

Lämna en söt kommentar!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den :))

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0