Torsdag

Sitter i datasalen med Finolin, är hungrig och vill åka hem men måste springa på Svenska C och lämna in min text analys. Försökte slippa jobba i helgen, har så sjukt mkt att göra och ingen tid. Är fan trött konstant. :s
Idag blir de att jobba får nog vara ledig halva dagen på lördag, de räcker inte egentligen men får väl ta de jag får. :P

I Helgen var jag och Jossan till Lule och myste, hälsade på ronja och fredrik i ersnäs och hade de trevligt. Var på cruising och så var vi och hälsa på Jossans mamma. Mycket lyckad helg. I veckan har jag varit med Hedda hela tiden. Fast nu ligger hon väl och sover i min säng. :P
Hon har lovat att jobba med mig idag, hoppas hon håller de så kanske jag hinner plugga lite grann iaf. :P

Nä nu ska jag dra med Jossan å röka med mig innan jag börjar. :P


Kommentarer

Lämna en söt kommentar!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den :))

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0