Tidigt vaken...

Jag är vaken och klockan är halv tolv på en söndag. De händer inte ofta. :p Gårdagen var riktigt trevlig, hängde mer Jossan nästan hela dagen, men hon for hem innan vi for till Ronja och tittade lite på melodifestivalen. :p Sen va vi till aarea och hämtade Ulli. Sen har vi bara raggat runt på byn, rökt och flummat. De är alltid så kul när sluthybitch och ågren är med. :p

Nu ska jag tydligen fara och handla åt mamma, sen tänkte jag om jag skulle ta och sy. Jag vet de är sjukt fint väder, men jag måste sy. Och senare kan jag sitta i solen och plugga. Ska försöka ringa och kolla om ågren är vaken. Tror inte de, får nog vänta ett tag. :p


Som sagt sjukt härlig tjej de här. :p Nu ska jag äta macka. :)


Kommentarer

Lämna en söt kommentar!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den :))

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0