På begäran :P

Sonja tyckte att jag skulle blogga oftare så tänkte skriva lite då :P
Kom just hem från Sonja har varit där och tagit en kopp kaffe och snackat skit. Mkt trevligt som vanligt.
Fick sjukt mkt ångest på väg hem. Har inte pluggat något idag och inget igår heller. Men de är mest för att jag har haft världens huvudvärk. Jag är en sån som inte gillar att äta värktabletter så för lite ont i huvudet så tycker jag att de inte är någon ide. Men nu idag så var jag tvungen för de kändes som om huvudet skulle sprängas. :P

Annars så har jag bara glidit runt hela dagen, på fysiken snacka vi bara skit hela lektionen, på matten så fick jag hjälp så satt bara och lyssna på harry. Och sen hade jag min långa måndags håla innan svenskan. Hängde med Jossan på mammas jobb och sen gjorde jag inget på svenskan heller. Slutade tidigt och sen har jag varit med Jossan hela dagen tills hon och Oden åkte hem och jag for till Sonja.

Är riktigt sugen på att tatuera mig igen. På höftbenet eller vad de nu heter hade jag tänkt. Vet inte riktigt hur jag vill ha de ännu. Men känns som om den jag har nu inte är den sista. Vill ha iaf två till :P


Imorgon är de mösspåtagning och sen skulle vi dricka lite öl och spela brännboll. Är sämst på brännboll, men efter några öl kan jag ju skylla på de :P


Nu ska jag lösa ett korsord. Jaa de är jätte kul, tjejerna på mammas jobb tyckte jag och jossan var så söta som löste korsord i så ung ålder.

Sen blir de nog att sova. :)


Gonatt.


Kommentarer

Lämna en söt kommentar!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den :))

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0