Hoff...

Jag borde göra en massa saker med ändå sitter jag här. :P
Ska nog gå upp och fixa lite i mitt rum, de är mkt roligare än att plugga. Men jag måste plugga också, jag ska. Bara inte just precis nu. Idag har jag varit i skolan, lyckades faktiskt vakna klockan 7 och körde mamma till jobbet. Sen har jag bara haft en vettig lektion.
Igår var vi på skolgården och spelade brännboll och drack några öl. De va ganska härligt, men vi konstaterade att vi måste dra en rejäl fest innan studenten. :P Sen satt jag, Jenny och Camilla hemma hos Jenny och snacka skit i flera timmar. De va mkt trevligt.
Imorgon har jag sovmorgon, står i valet och kvalet om jag ska kliva upp tidigt och göra något vettigt eller om jag ska ta en rejäl sovmorgon, börjar ju trots allt halv 1. Har inte orkat kliva upp tidigare än halv 11 på torsdagar på skit länge. Får se hur de går.
Tror jag borde sova en lite stund, skriver fel hela tiden. :P

Nä nu fixa i mitt rum, sova en halv timme och sen ser vi ju vad som händer :P

Kommentarer

Lämna en söt kommentar!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den :))

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0