hmm...

Mitt pluggande gick inte så bra imorse. Vaknade och körde mamma till flyget och sen for jag till Jossan och drack kaffe och åt mat. :) Men sen var jag tvungen att fara och väcka lillebror. Och när han hade åkt till skolan så somnade jag på soffan och sov till typ 11. Sen har jag inte varit på matten, var och frågade Harry om han skulle bli ledsen om jag inte kom men han sa att jag får göra vad jag vill :) Så då skrev jag nästan klart mitt tal till svenska c och sen for jag tillbaka till Jossan. Sen har jag hunnit vara på svenskan och kom just tillbaka till Jossan. Snart ska jag och Tove åka till byssen och sen ska jag hjälpa till å städa här. Och sen får jag väl hoppas att jag får lite plugghjälp tillbaka :D

Jävla tangentbord :P

Kommentarer
Postat av: Milla

Men suuuuck, uppdatera din blogg förtusan!

2009-05-31 @ 22:51:23
URL: http://cix.blogg.se/

Lämna en söt kommentar!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den :))

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0