Filmkväll, storasyster och lillebror

Sitter och smygäter på mina och lillebrors chips, vi ska kolla film. Kommer inte ihåg vad den hette, men de såg ut att vara en film man kan titta med sin lillebror. Kom ganska nyss hem, vi har haft hobbykväll inför balen. Det är meningen att vi ska pyssla men de blir en hel del skitsnack och kaffe drickande. Men ikväll har vi gjort grejer också. :)
Ågren kommer till byn snart. Eller snart och snart hon var i boden när jag ringde henne för kanske en kvart sen. Men då när hon kommer ska vi iaf umgås saknar ju shiface :p
Måste ringa sluthybitch och höra om hon också är på att hänga med ågren när hon kommer. :)
Nä nu ska jag gå upp och titta film med lillebror innan alla chips tar slut :P


Kommentarer

Lämna en söt kommentar!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den :))

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0