Dita <3

Åh vad jag saknar henne redan. Min lilla tjej, de känns så overkligt. Sånt ska inte hända. Kommer sakna hur hon kom och la sig på min sida när jag låg och titta tv. Hur glad hon blev när man kom hem och böjde sig som en räka. Bara nu nyss så kändes de så skumt när jag busade med Wilma och hon kom inte springande och drog i bollen hon också. Hon va inte bara en hund utan en i familjen. Kommer sakna henne så jävla mkt. Vila i frid min lilla vän. <3



Dita <3

Måste bara säga tack Finolin för att du finns. För att du bryr dig och ställer upp.
Tack till alla mina andra vänner också, ni vet vilka ni är. <3

Min syster är här btw, älskar henne för att hon kom hit för att vara med oss. Nu ska vi titta film.

Kommentarer
Postat av: Finolin

Självklart ställer jag upp jullan, alltid :)

2009-05-20 @ 04:19:01
URL: http://jbrynefall.blogg.se/

Lämna en söt kommentar!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den :))

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0