COFFEE & CIGARETTES

Sitter hemma och dricker kaffe med Marri och Jossan :)
Väldans mysigt är de, ska gå ut och röka snart. :p
Idag har jag varit med Jossan typ hela dagen, vi har varit och tankat och varit till pappa. Men han va inte hemma så jag duschade och sen hittade Oden en kompis, taiga min morbrors hund. Så vi satt och snacka med min morbror medans Anna hoppade studsmatta och badade oden i dammen. :p
Sen har vi ätit mat, jag har lagat. :D Och sen har vi krattat. :p
Ikväll vet jag inte vad som händer. Ronja verkade vilja att vi skulle dricka upp ölen jag har här hemma. Inget man blir full på om man är två men gott annars. :)
Men men, jag har inte pluggat något ännu. Borde verkligen men jag har typ ingen ork i kroppen :p
Men jag skaa plugga och sy på min student klänning. :p

Nu röka :)


Kommentarer

Lämna en söt kommentar!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den :))

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0