Tisdag

Känner mig duktig, har varit och simmat idag med Mamma. Fast sen syndade vi och åt på grillen. Men de kanske jämnade ut sig nu. :P Vi ska börja simma oftare, mamma och jag. Hon har lovat. De är bra då har jag någon som drar med mig och någon att dra med :P
Gjorde högskoleprovet i lördags, de tog sjukt länge. Men de gick väl bra.
Jobbade helgen också, ursch är så leds på mitt jobb nu, Känns inte värt å jobba. Gör de bara för att Tompi litar på att jag kommer när de är mina helger. Men lyckades få ledigt från 4 på lördag under påskhelgen. De betyder fest hemma hos mig :) Hoppas Ronja kommer, saknar att supa med henne och marri kommer garanterat, de var hennes ide :P

Nu ska jag titta one tree hill och gossip girl, sen plugga och sen sova. :P

Just ja kalle och christina va förbi med kevin :) Blir så glad av å se den där söta lillkillen.


Kommentarer
Postat av: Joooohannna

Jävla simmare, vill också simma.. kickon är så lat vill alrig fara och simma med mig:((

2009-04-02 @ 00:31:09
URL: http://josssssa.blogg.se/

Lämna en söt kommentar!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den :))

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0