Känner mig otroligt gnällig och trött idag...

Sitter här och har ångest över hur mkt jag egentligen har att plugga. Är så sjukt trött både fysikt och psykiskt, de är så mkt i skolan nu så jag blir alldeles snurrig och vill bara skita i allt.
De har iaf varit sjukt skönt att först ha lov en veckan. Sen praktik i 3 dagar på Jernis med Monica och sen så har jag varit till ume, på ume student för en helg. De va väldigt roligt och träffade massa nya folk. Fast nu är jag ännu mer förvirrad över vad jag ska välja för utbildning. Som tur är så ska jag inte söka in förän om ett år, förhoppningsvis så vet jag bättre vad jag vill då :)
Imorgon blir de å fara och kolla på en utbildning på LTU, måste åka redan halv 6. Kommer vara så sjukt trött att mamma kommer få leda mig till bussen.
Annars så ska jag jobba hela helgen men ska försöka hinna vara till Sonja och till Ronja någon kväll. Har tänkt vara till Sonja både idag och igår men fastnar som någonstans när jag ska plugga och så blir de inte av föränn jag verkligen måste. :P
Borde gå och sova men ska skriva på mitt biologi arbete först. Annars kommer jag på panikångest eller nåt imorgon kväll om den inte är klar.
Tack för mig. :P

Kommentarer

Lämna en söt kommentar!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den :))

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0