6 timmar kvar...

Sitter på jobbet och degar, bli så trött av att bara sitta när de inte är nå folk. Har typ 6 timmar kvar å jobba. Sen vet jag inte alls vad jag ska hitta på. Ronja ville väl hitta på något. :P Marri har varit hit och hälsat på hon skulle väl komma lite senare också. Hon satt i typ 5 timmar med mig här igår och var jätte gullig och hjälpte mig å städa. Sen kollade vi film hos Ronja och jag somnade inte förän klockan 3.
Trodde att jag hade försovit mig i morse och stressade som fan ner, men när jag just tagit på mig skorna så kom jag på att jag kanske ska kolla vad klockan var. Då var den kvart över 9 inte kvart över 10 som jag trodde. Så då hade jag tid att äta frukost framför teven.
Kanske borde sätta igång och plugga lite när jag ändå har lite att göra. Måste göra klart min pp till biologin till på måndag. Då ska jag redovisa. Måste få de bort gjort nu så jag inte har ännu mer som jag ligger efter i.
Har börjar acceptera tanken på att jag måste gå några månader på hösten, kommer bli ganska tjill ändå å bara läsa matte och kanske engelska c. Och så slipper jag välja universitet nu, så hösten 2010 ska jag börja läsa istället.
Är väldigt förvirrad över vad jag ska välja. De finns så mkt olika utbildningar som ger massor av intressanta jobb. Fick ett utskick från någon skola vars man kunde läsa till textilingenjör de verkade intressant men civilingejör verkar också kul, fast de verkar ju finnas typ 100 olika inriktningar. Jaja, jag ska iaf inte söka i år så jag har ju tid att bestämma mig. :P

Nu ska jag försöka fixa biologin så jag kan vara slö imorgon och bara behöva vara till Maja och äta tårta. :D

Kommentarer

Lämna en söt kommentar!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den :))

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0