00.51

Känner mig lite förvirrad, varför kan inte folk bara säga som de är? Är så sjukt jobbigt när man märker att något är annorlunda, att man inte är lika intressant att umgås med nå mer. Är de så de är? Om inte vad är problemet?

Nä nu ska jag sluta vara gåtfull, borde egentligen sova nu. Men fastnade hit när jag bara skulle kolla en grej.
Har varit hos Sonja ikväll och pluggat. Fick ganska mkt gjort och de var trevligt annars. Som vanligt, känner mig som så hemma där. Man är alltid välkommen dit och de är skönt :)
Annars jobbar jag på att försöka komma i kapp med skolan, de går sådär. Men jag försöker. Vill bara att det ska bli den 12 juni och jag har gjort allt. :P

Nä nu ska jag försöka sova. :P

Kommentarer

Lämna en söt kommentar!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den :))

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0