Varmt...

Sitter på jobbet, förstår egentligen inte varför jag sitter här inne när de inte är nå folk. De blir sjukt varmt så fort jag rör på mig. Tompi verkar tydligen inte tycka om nymodigheter som AC. Kanske i bilen med inte åt sina anställda. Han påstår att jag svettas för att jag är ovan. Kanske de eller så är de för att de är typ 20 grader ute och då blir de typ 30 här inne. Äh alla är ju vana vid 30 graders värme speciellt om man tänker på att de snöade för bara några veckor sen.
Annars så har jag gjort massa glassar idag. De var nå spanjorer hit som knappt kunde nå engelska, mkt underhållande. :P
Läste Sandras blogg och kom fram till att de finns massa idioter i denna värld. Gamla gubbar som tar 22 åriga tjejer på låret, de är inte normalt.
Två timmar kvar att jobba. Ska försöka få sitta ute en stund, men då lär de väl komma folk.

Kommentarer
Postat av: Storkusinen

Ja vilket jävla äckel han var alltså. Men fyy, stack han sen då Ziggisen eller vägrade han att gå?



Jag tycker att du är så duktigt som jobbar så mycket på grillen. Min lilla tjej :)

2009-06-25 @ 23:01:52
URL: http://sandralx.blogg.se/

Lämna en söt kommentar!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den :))

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0