Stockholm i mitt hjärta?

Sitter hos min syster och tittar tv med henne,alla sorts kriminalserier tittar vi. :) Idag har vi varit och badat på sydpoolen, blev riktigt besviken faktiskt. Trodde de skulle vara mer grejer än på nordpolen i boden men de var mkt tråkigare. Sen så for vi till skärholmen och handlade lite. Spenderade alla mina pengar som jag hade på mitt hm presentkort. :) Fick ihop till nya trosor, tygskor, en body och solglasögon. Mina solglasögon gick mystiskt sönder så var tvungen att hitta nya. :) Och bodyn var någon sån där fashion agains aids så då har man typ gjort en god sak idag då 25% av priset går till att upplysa om aids. Bilder kan jag lägga in imorgon, orkar inte ta bilder nu. Men tänkte lägga upp lite bilder från i söndags när jag var och tog några öl med hedda, louise och heddas kille jakob. :) De var väldigt trevligt. :)

Imorgon bär de av till grönan, förhoppningsvis följer Hedda med. Nu ska jag röka med syster.

Fino

Kommentarer
Postat av: Fino

Finolin saknar sitt insulin.

Kom tillbaka?

2009-06-17 @ 00:48:58
URL: http://jbrynefall.blogg.se/
Postat av: heeeeeeedda

ååh, vad kul vi hade =)

visst inte att du skrev blogg nu? haha, orka inte berätta de ?

saknar dig sötnöt.. pusss

2009-06-25 @ 19:39:31

Lämna en söt kommentar!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den :))

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0