Plastpåsar och cigg, eller?

Nu sitter jag på jobbet, Elin och Maja var hit och hälsade på. De var väldigt trevligt. :) Nu sitter jag och väntar på att Sanne och Jossan ska komma och dricka kaffe och ta en rök. :)
Blev jätte glad här för ett tag sen kom på att de är en röd dag imorgon när det är national dagen imorgon. Så jag behöver bara jobba 10 timmar och får sovmorgon till 11. :D Och så får jag ob hela dagen. Mkt trevligt. :)
Blev lite sugen på att ändra i min blogg också, typ fixa en ny header men har som inga bra bilder att sätta dit. Ska fundera på de. :p
Haha jag och Jossan låg i sängen och diskuterade hennes och Johannas blogg inlägg. Tycker bara de hela är roligt för jag tycker inte att de heter plastkasse, plastkasssche eller plasccchtkasssche. Vad är de för fel med att säga plastpåse?

Bjuder på en bild jag snott från Sluthybitch. :)


Nu ska jag gå ut och röka innan de kommer någon och stör mig.

Btw de tar typ en halv timme att skriva ett inlägg när jag måste jobba emellan, jobbigt. :P

Kommentarer
Postat av: Jenny

Mäh! Här har du en blogg å inget säger du!! ;)

2009-06-05 @ 20:29:13
URL: http://adriansmamma.blogspot.com
Postat av: Jenny

Gick tillbaka och tittade om du gjort de å nog fasen hade du ju gjort de. Haha. Jag har väl inte tänkt på att titta efter bättre. Nå, nu har jag ju hittat din. Bättre sent än aldrig ;)

2009-06-05 @ 22:57:56

Lämna en söt kommentar!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den :))

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0