Jag vill göra något drastiskt...

Mitt huvud kliar, måste tvinga Ronja att klippa mig är så leds på mitt syk långa hår. Jag har varit fin färdig nu, nu vill jag vara cool. Blev lite taggad på att göra något drastiskt med håret när jag och Ronja satt och pratade om coola frisyrer som typ ingen skulle våga klippa för att de tar så länga innan man får jämnt hår om man snaggar en del. Inte många skulle göra något sånt, men tyvärr? så skulle jag de. Visst jag vill vara snygg i håret, men skulle inte vara så brydd om jag var tvungen att snagga mig för att mitt hår är så slitet. Skulle typ kunna snagga mig bara för att de är kul att hitta på något nytt. Jag tycker att de är fint med långt hår också men ska jag ha de så vill jag gärna ha lite coola slingor eller något. Ronja ska nog få korta av de här håret lite och sen när jag tar bort hårförlängningen kanske de blir något riktigt drastiskt men också sjukt coolt och snyggt. Hoppas jag. :P

Annars så är de nå jävla psykfall som har ringt till jobb telefonen och frågat om jag ville ligga med honom. Jag la på. Kände igen rösten, han har ringt tidigare och frågat samma sak och ärligt talat jag blev rädd. De är sååå obehagligt sånt där, tänk så är de inte bara någon som hittat ett nummer och tänk ringa och skrämma stackars mig. Tänk så vet han vem jag är eller nåt? Läskigt.

Varför är inte alla i Kiruna då? Har haft ganska mkt folk idag, hoppades på en lugn dag idag (de gör jag varje dag iofs)
Men icke tydligen så finns de folk som fiskar eller äter glass istället för att åka till kiruna.

På måndag blir de Lule är de bestämmt nu. Ska följa med Sonja dit så hon inte ska behöva köra i stan när hon nyss fått körkort. Nog för att jag själv inte direkt kan skryta med att jag är duktig på att köra i Lule. Jag hittar till Porsö berget aka Jossans mamma, till Ronjas lägenhet på Hersön som hon inte bor i nå mer och så till LLT och alvik. Och in till stan hittar man ju också med de är ju skyltat. :P

De blev ett relativt långt inlägg nu. Trevligt. Nu ska jag väl försöka hitta på ngt, kanske börja städa? Ringa Ronja? eller röka?

Tack för mig, Julia heter jag.

Kommentarer

Lämna en söt kommentar!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den :))

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0