Hel nöjd, faktiskt...

Jag borde sova, för jag vill inte sova bort hela dagen. Men har suttit och fixat med bilder från studenten och balen. Dom finns på facebook nu och ska lägga in på pixbox imorgon. :P Tänkte bara skriva lite innan jag går och sover.
Midsommar har varit väldigt trevlig. Alltid kul och dricka i sällskap av goda vänner. Och lite musik på de så. :)
Idag har jag bara tittat film med Sonja och Elina annars så har jag bara sovit. :p



Jag har kommit fram till att jag är jävligt nöjd med mitt liv ändå. Jag har ett par riktigt bra vänner som alltid finns här för mig. Ni är guld värda. Jag har en underbar familj som alla är friska. Visst jag älskar inte mitt jobb men jag får ju pengar. Och jag har inte någon aning om vad jag ska göra med mitt liv, men de som är så skönt är att jag behöver inte bestämma mig än. Jag kan göra de jag tycker är kul och sen får jag se. :)
Satt faktiskt och tittade lite på internet om au pair i USA, blev riktigt taggad faktiskt. :)

Nu ska jag sova en stund. :)

Kommentarer

Lämna en söt kommentar!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den :))

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0