Vilket resande, först Lule och nu Oulu...

Igår var jag i lule med brudarna. :p Tyckte synd om Maja när jag läste hennes blogg och hon skrev att hon inte tyckte om att jag körde så fort. Men vi röstade vem som skulle köra och de blev jag just för att jag kör fort. Men jag vet att dom andra kan om dom vill :P Såg inte hur fort Camilla körde när de blev hennes tur. För jag somnade och vaknade i  Korpis.
Där var jag på dop, de var mkt trevligt. :)
Sen umgicks jag med sonja och senare med jossan. Somnade på jossans soffa så morsan ringde och efterlyste mig i morse och tyckte att jag måste säga till om jag inte sover hemma. men hur ska jag veta de när jag bara somnar och ingen väcker mig. :p
Nu sitter jag hos sonja, har försökt med den där dumma kemin men de går inte, blir sp leds. fattar lite för kerstin kan hjälpa mig men de är ändå jobbigt. martin vill att vi ska göra så mkt.
Men imorgon bär de av till finland till uleåborg som harry säger :P
Borde egentligen fara hem och sova men är inte trött än. Hoppas bara jag slipper köra första biten så kan jag ligga och snarka i bilen :P
Annars då vill jag bara få bort allt i skolan så jag bara kan glida omkring. får se hur de blir med de.
på torsdag ska jag fara och paddla med op och bf tvåorna. är inte såå sugen på de. men får betyg i natur och friluftsliv om jag gör de. och de vill jag gärna ha. de är ju bara en dag av mitt liv så de lär jag klara. :P
Sonjas tangentbord är så litet så de är ganska jobbigt att skriva. så nu räcker de. :p

Är du nöjd nu Milla?

Kommentarer
Postat av: Milla

Mycket! ;)

2009-06-01 @ 10:12:06

Lämna en söt kommentar!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den :))

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0