De är synd om mig.

Hoff 4 timmar kvar på jobbet. Nu sitter jag bara och hoppas att de inte ska komma någon rusch med folk innan jag slutar. Hoppas på en lugnt ström. Peppar peppar.
Hade ganska mkt folk där vid 11 men som tur så var Tompi kvar så han hjälpte mig. :)
Annars så ha jag lyckats bränna mig på handleden när jag vispade mos. Mamma försökte muntra upp mig när jag satt och tyckte synd om mig själv. "Vilken tur att de inte var olja, vatten blir ju bara 100 grader" De har till och med blirvit en blåsa. Aj. :P

Nu ska jag fortsätta att tycka synd om mig själv. :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

MEN HO HO! äre du som har gjort din blogg eller ?

jag vill bilder på min juu :(

2009-06-30 @ 21:11:07
Postat av: hedda

aah och de där var ju från mig, heddaa.blogg.se! !

2009-06-30 @ 21:11:55
Postat av: Milla

Men förbannat! Uppdatera din jävla blogg! Tack. Puss.

2009-07-02 @ 23:33:49
URL: http://cix.blogg.se/

Lämna en söt kommentar!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den :))

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0