Trött...

Ja Oulu resan var väldigt trevlig. Kul att få hänga med klassen sådär nu på slutet. Gillar verkligen att Harry var med och åkte rutschbana och gjorde roliga ljud. :p Igår när jag kom hem var jag helt död gick bara omkring och glodde. Men ksrev klart mitt svenska tal. Somnade på Jossans soffa och sov från och till från typ 12 till kvart i 7. Nu vill jag bara sova men måste plugga och sen är de balmöte ikväll. Innan de ska jag på sittning, ska bli intressant.
Haha josefin sitter och sover på stolen och är jätte söt :D
Imorgon ska jag fara och handla, tänkte packa ihop grejerna innan balmötet, men vad är odssen att jag kommer orka de?
Nu ska jag kolla min mejl om K-G R har skrivit, mkt spännande. Sen ska jag väcka jossan och fara hem kanske. :p


Kommentarer

Lämna en söt kommentar!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den :))

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0