Trevligt sällskap :)

Tänkte bara göra en snabb uppdatering. Sitter och dricker kaffe med Sonja ska snart gå ut och röka. Mkt trevligt är de. Jaaa jag borde verkligen sova, ska jobba klockan 9 men de här är mkt trevligare och de är värt att vara trött på jobbet om man får umgås med en god vän. Har hunnit vara förbi finolin mitt insulin och pratat med henne och ida. Får se kanske måste dra med ida på krogen i helgen om de är sant som jossan säger att hon inte har någon att fara med. De kan bli riktigt roligt. :)


Nu ska jag vara social. :)


Kommentarer
Postat av: Jenny

Usch..bara massa äckligt och ohälsosamt på bordet. Sluuuta med sånt lilla du! :)

2009-06-30 @ 08:41:36
URL: http://adriansmamma.blogspot.com

Lämna en söt kommentar!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den :))

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0