TRASDOCKORNA!

Faan jag försov mig till jobbet imorse, vaknade av att TT ringde och gormade. Var på jobbet 2 minuter efter att jag skulle ha öppnat. Men de tog bara en kvart-20 min att öppna idag. Annars brukar de ta en timme. Ursch hatar att stressa sådär på morgonen. Man blir helt knäpp. Men jag får väl skylla mig själv antar jag. :p
Sitter och funderar hur jag ska kunna hämta bilen från verkstan, har ju en bil här som måste till erkheikki sen. Hmm tänka höra om Ågren eller Marri kan hjälpa mig. Men de får bli först vid halv 10 när jag slutar.

Den här låten är så mysig på något sätt. Blir så glad när jag hör den. :) Jag och Jossan lyssnar jätte mkt på den och när någon av oss är nere så brukar vi spela den. Då blir man glad.
Texten passar ganska bra in på oss tycker jag, vi är lite knasiga och trasiga. Iaf knasiga så som vi brukar härja. :)

Kommentarer
Postat av: Jenny

Den tycker jag och Adrian oxå om :)

2009-06-06 @ 17:33:49
URL: http://adriansmamma.blogspot.com
Postat av: Jenny

Å jag har ju alla dessa barnlåtar snurrandes i huvudet. Fast nu lyssnar vi mer på min musiksmak då Adrian tycker oxå om rock och pop.

2009-06-06 @ 18:29:14

Lämna en söt kommentar!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den :))

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0