Team bildning

Torsdagskvällen tillbringades hos Olivia med Marri. Vi satt bara och myste på balkongen och rökte och pratade om våra dåliga och bra arbetsdagar. Mest dåliga på något sätt så är de roligare. De var väldigt trevligt. Tror och hoppas att de kommer blir fler kvällar vi är hos Olivia och bara tar de lugnt. Fast de känns som om vi har gått och blivit stora eller något.
Men de kommer ju de också tillslut.

Igår var planerna göra marknads schema med ronja och chefen, be Ronja klippa mig och sen hänga med Olivia mest troligt.

MEN kom bara till den första punkten, vi gjorde schemat klart och de blev riktigt bra. Får fara ut iaf. Sen så kom TT på att de kan ju vara gott med vin och att vi skulle börja med team bildning. När första glaset var uppdrucket så va fan vi dricker hela dunken. Några glasvin och några öl senare så for ronja hem och kvällen slutade med TT som satt och kramade mig och försökte berätta hur mkt han bryr sig om mig.

Idag är jag lite trött, fick inte sova så många timmar. Fast TT fick lite dåligt samvete när han söp mig full så han var här i morse och hjälpte till att öppna. :)

Här ska jag stå i ungefär 9 timmar till. Jag är sååå inte taggad. Men vad gör man inte för pengar och för att jörgen ska få fara och fiska. :P

Så, Tack för mig. Lär ju skriva iaf engång till idag. Har ju som sagt inget liv förutom mitt jobb. :P

Kommentarer
Postat av: olivia :D

klart de ska bli fler kvällar här. kom bara förbi :)

2009-06-27 @ 20:37:22
Postat av: Marielle

hahaha bli nersupen av tompi :D

2009-06-28 @ 15:53:28

Lämna en söt kommentar!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den :))

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0