Sova eller inte?

Kom hem från Ågren nyss, borde verkligen sova. Ska upp 10 och jobba men vet inte om jag vill sova :P
De va så tomt när jag kom hem, mamma är i Stockholm och kommer hem först på tisdag och lillebror är hos pappa och hunden är också där. De är ju lika bra att hunden är hos pappa när jag ska jobba hela dagen. Men de känns så tomt när ingen är här. Tänkte ringa josefin och höra om hon ville komma hit, men tänkte att hon säkert sover. :p

Ska typ spela harpan så jag blir trött. :p

Kommentarer
Postat av: Jenny

Snacka nattuggla! hohooooo... ;) Här är det läggdax senast kl 00 annars är man död på morgonen då Adrian ska upp vid 06.

2009-06-06 @ 09:13:43
URL: http://adriansmamma.blogspot.com

Lämna en söt kommentar!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den :))

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0