Nattliga funderingar. :P

Har kommit hem från Sonja för ett tag sen, sitter och äter nudlar. Borde två saker. Sova för jag ska åka till lule vid 10 imorgon. Och packa klart allt som jag ska ha med mig till Sthlm. Fast en del kläder som jag ska ha med mig hänger på tork här i köket. För de är så kallt i källaren.
Imorgon får jag träffa Helena Lax. :) Åh vad jag saknar henne.
Har bara en cigg och datorn tänker dö. Ska nog spara min sista cigg till imorgon. Måste nog dra ner lite när jag är så fattig. :p

Tycker bloggar blir mkt roligare med bilder. Hittade den här i en rolig blogg som jag brukar läsa.
http://shelleyochjoachim.blogg.se
Nu god natt. :)

Kommentarer

Lämna en söt kommentar!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den :))

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0