Maja och Jonatan...


Känns som om jag borde skrivit om alla känslor kring studenten för länge sen. Men har inte riktigt fattat att allt är slut än. Men måste bara säga att jag kommer sakna min klass så otroligt mkt. Maja och Jonatan åååh vad jag kommer sakna er. Alla andra som gått med oss också så klart. Men Maja, vi har haft så roligt ihop. Ja menar fjällvandringen, allt med kärlek och kallt är ett relativt ord. Jag och Jonatan har verkligen haft våra bråk de har varit påväg att flyga grejer över klassrummet flera gånger men ändå så tycker jag jag om honom ändå. Vi har haft så bra sammanhållning i klassen när vi varit så få och de känns tungt att lämna allt. Jag grät länge i fredags (inte lika länge som Maja dock) för att Maja så åka till USA. Men jag hoppas verkligen att hon kommer ha så sjukt roligt och bli något riktigt bra. Och har jag vägarna förbi USA de närmsta fyra åren så kan ni ju gissa vars jag ska åka och hälsa på.

Jag har lovat Jonatan att jag ska komma till Kangos och dricka kaffe. Ska få med mig Maja också innan hon åker. :D

Mer tjafs om hur mkt ja kommer sakna alla kommer nog när jag lyckats få alla bilder från de 4 olika kameror som jag och familjen tagit kort med. Nu ska jag åka till Sonja och dricka kaffe och sen ser vi ju om min älskade Finolin Brynefall hör av sig. :p

Kommentarer

Lämna en söt kommentar!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den :))

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0