Josefin?

Var är du Josefin?

Jossan sa för flera timmar sen att hon skulle komma hit, men icke. Hon är spårlöst borta.

Jag har så tråkigt som man kan ha de. Jag har gjort klart allt och då menar jag allt som man kan göra här. Och jag har läst alla bloggar jag brukar läsa men de är inte så många som uppdaterar på lördagar och så har jag rökt alldeles för mycket och nu drickar jag min fjortonde kopp kaffe idag. Snälla kan jag inte bara få åka hem. :p

Snart blir jag knäpp och börjar städa personal toaletten eller något.

Jenny, vet att du kommer läsa de här. :p Är du hemma imorgon? Tänkte om ja skulle svänga förbi Kalix på en kaffe imorgon om jag inte åker allt för sen till Lule imorgon. :)

Kommentarer
Postat av: Jenny

Jojomensan, i är hemma. Möjligtvis ute på en promenad eller så. Men är inte desto längre bort. Så bara å höra av dig om du svänger förbi :)

2009-06-06 @ 21:25:22
URL: http://adriansmamma.blogspot.com

Lämna en söt kommentar!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den :))

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0