Jag vet att jag är tråkig...

                                                      
Tänkte vara en serös bloggare idag och skriva om gröna lund och allt sånt. Men jag orkar inte, är skit trött. Vill bara sova. Så jag ska röka och sen glo tv tills jag somnar. Mysigt va?
Btw jag har hickat vid fyra olika tillfällen idag. Fam va jobbigt de har varit. Folk tittade konstigt på mig på pendeln när jag hickade och inte blev de bättre när jag skojade med syster att vi skulle skjuta mig så jag sluta hicka. Stockholmare är konstiga. :P

God natt! Imorgon åker jag hem till mitt kära pajala!?! Iaf mina kära vänner och familj. Klockan två är jag i Lule. :P

Kommentarer

Lämna en söt kommentar!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den :))

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0