Jag hatar att komma på rubriker...


Åh jag saknar Lax redan!

Annars så sitter jag hos sonja och är osocial för tillfället. :p Ska väl spela kort sen. :) De har vi gjort typ hela kvällen och drukit kaffe och rökt. :) Mycket trevligt, har saknat Sonja. :) Imorgon så ska jag försöka vakna tidigt och söka upp Finolin och ge henna en jääääääätte stor kram och en puss. Har saknat henne också massor. :p
Imorgon blir de jobba och försöka hitta alkohol och pengar. Kanske finns i en buske? Haha eller så får jag tigga pengar av min mor. :p På lördag är jag ledig, då blir de nog att vara hos pappa på dan, vi ska grilla. Farbror bosse och Maria med pojkarna ska komma, och faster och tommy. Och pappas nya Nallemaja och hennes son tror jag. Hmm de blir typ jag och massa gamla. :P Sen blir de backen så klart. :D
Förresten så ska jag och Sonja åka till Lule snart och göra hål i tungan.

Nu vet jag inte vad jag mer ska ljuga.

Kommentarer

Lämna en söt kommentar!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den :))

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0