För jag har tagit studenten...

Har inte haft tid att blogga senaste veckan, de har varit balfix och själva balen som var väldigt väldigt trevligt.
Maten var riktigt god och sällskapet var trevligt. Dansade så jag fick blåser under fötterna. De slutade med att skorna åkte av. Kvällen slutade hos Olle och jaa jag var kvar sist av alla.
Sen på Torsdagen så gled jag bara omkring hela dagen. Och igår var de studenten.
De var riktigt roligt att åka flak och dricka och skrika. :p Var fan full när jag kom hem och skulle äta smörgåstårta. Sen sov jag en stund och sen började jag att dricka igen. Sonja, Sanne, Elina, Jossan och Emilia var här och vi drack och hade trevligt. Sen bar de iväg till dagcentra, först stanna vi på malmen och jag kände mig jätte gammal där med min student mössa. Efter dagcentra blev de krogen. :)
Om vi sammanfattar kvällen så var de en hel del alkohol, dans och trevligt sällskap.
Bilder från balen och studenten dyker upp på pixbox och facebook snart. Och några här i bloggen.
Men tills jag fått in dem på datan så bjuder jag på en bild som Jenny Kostet har tagit på mig.


Kommentarer
Postat av: Marielle

du är jättefin hjärtat! :)

2009-06-15 @ 19:36:16
Postat av: sonja

söt du är gummsi :)

2009-06-22 @ 00:49:14

Lämna en söt kommentar!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den :))

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0