En underlig sak

Jag undrar en sak, varför är i princip alla kvinnor i 40-50 års ålder så sura. Inte mot sin familj och sånt utan mot sånna som mig, folk som sitter i kassor. Allvarligt, dom blir sur om man inte fattar direkt vad dom vill. Och när man ställer frågor så snäser dom bara till svar och blir de fel då är de bara att be om ursäkt så många gånger man kan på en minut. Aldrig att de skulle vara deras fel för att dom inte säger vad dom vill ha utan mitt för att jag inte kan läsa tankar. 
Kvinnor 40-50 är de värsta kunderna man kan ha. Visst man kan tycka att jag ställer onödigt många frågor. Men folk kan ju inte bli sur på mig för att jag frågar vilken storlek dom ska ha på hamburgaren när dom kommer och säger, jag vill ha en hamburgare. Jag vet inte autamatiskt att om hamburgaren är till ett barn så ska de vara naturellt och om du säger jag ska ha en likadan då antar jag att din också ska vara naturell om du inte säger något annat. 
Vette fan vad de beror på, men de kan inte bara vara jag som tycker så här. Mamma jobbade här i 10 år och hon säger att just kvinnor mellan 40-50 är de värsta kunderna. 

De kanske inte är så kul att läsa min blogg nu för tiden då jag bara pratar om min jobb. Men tyvärr. Jag har inget liv. :P Jag jobbar bara. Haha eller inte riktigt. Tänkte fara till Erkheikki efter jobbet om jag inte håller på att svimma för att jag är så trött. 

Annars så har jag en miljon tankar i huvudet. Inte bara beställningar. :P Man hinner tänka mkt när man jobbar själv. Jag saknar min Ronja jätte mkt. Hon måste måste måste komma hem snart. Saknar sommrarna vi har haft när vi jobbat ihop. Men jag ska banne mig åka på semester med henne om de fast bara är till en stuga i pajala så. 
Saknar många personer faktiskt, även om jag träffade marri i måndags så saknar jag att hänga med henne. Samma med Camilla, henne såg jag igår. Maja också, henne har jag inte sett. Men Maja du får gärna komma förbi på te någon dag efter jobbet. :P 

Nu ska jag jobba vidare.  


Kommentarer
Postat av: Maja

Te låter supernice ;)

2009-06-24 @ 16:42:24
Postat av: Milla

Jag vill också ha te..

2009-06-29 @ 00:35:43
URL: http://cix.blogg.se/

Lämna en söt kommentar!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den :))

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0