De är tydligen sommar nu...


Jaha, Nu har de tydligen blivit sommar. Alla kunder som hittils har varit in har sagt åh de är så fint väder. Man måste ju passa på å vara ute när de är så fint väder. Visst, och här sitter jag. Ser inte framemot att de ska komma mkt folk. Kommer att dö i svett. De höll jag på att göra redan igår. Nä de är bara så jag kommer bli tvungen att vara blek som ett lakan hela sommaren.
Igår var jag sjukt irriterad redan på morgonen. Varorna var sena och TT lämnade mig att ta in dom själv när dom väl kom, då de va lunch. Typiskt, serverakillen lämnade bara alla frysvaror här inne så bröden hann typ tina innan jag hade tid att sätta in dom i frysen. Sen så skar jag mig på varenda jävla låda jag öppnade så mina händer ser ut som om en jävla katt har härjat på dom. Blev så irriterad på den där killen också. Han ba du kan ju hjälpa mig att tömma frysvagnen så jag får med den, så brukar jag och Thomas göra. Jaaa kanske de, men då kommer du ju för fan i tid. Hade han kommit innan 10 så hade jag lätta kunnat hjälpa honom och fått in varorna i bra tid. Men när han är på byn och svamlar i en och en halv timma längre så har jag fan inte tid! 
Senare så kom Johanna och hälsade på och efter de Jossan då blev jag på bättre humör. Sen Så kom Tompi hit och jag insåg att jag spenderar alldeles för mkt tid med honom när de inte alls känns konstigt att prata om bröst och sånt med honom. Haha han kan vara så jävla rolig ibland. Och Jossan insåg att han är nog inte så sur som han verkar. :P

Nu ska jag försöka hitta något att göra. :) 

Kommentarer

Lämna en söt kommentar!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den :))

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0