Back to work

Sitter på jobbet nu, har inte jobbat på en månad typ. De känns inte allt för kul. Vilket faktiskt är konstigt för jag brukar tycka att mitt jobb är jätte roligt när jag inte jobbat på länge. Men jag tror att de hela beror på att jag är sliten. :p
Har ju varit och paddlat kanot idag, så nu är betyget i natur och friluftsliv fixat. :D De va faktiskt roligt, trodde att de bara skulle vara trist och kallt. Men inte, de var lite kallt men jag och jenny var värsta teamet iaf när jag styrde. :P Jenny han ju inte komma in i styrandet förän vi var tvungna att avsluta för annars hade alla missat sina bussar hem. Blev faktiskt lite taggad att göra om de. De är väl som med fjällvandringen, jag ville absolut inte fara egentligen :P Och visst jag skrattade inte hela tiden när vi var där men när man väl kommer hem så då vill man bara göra om de.
Är kanske lite av en friluftsmänniska? Eller iaf när de är fint väder. :p

Tror att jag har bränt mig lite i ansiktet de hettar och tyckte att jag var röd innan jag sminkade mig inför jobbet. Men de blir väl brunt sen hoppas jag :)

Kom just på att jag måste sy när jag kommer hem. Ska visa min studentklänning åt Maud imorgon halv 10 och den är inte riktigt klar än om jag ska säga så. :P

Jag saknar sluthybitch och fuckface. Hoppas inerligt på att sluthy kommer hem och hänger med mig imorgon och att ågren vill låna ut sin soffa åt mig på söndag. :p

nu ska jag försöka göra något vettigt på jobbet. för att se om de är kul att jobba :p

Kommentarer

Lämna en söt kommentar!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den :))

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0