Åh va leds...

Ska snart åka till jobbet och jag orkar inte laga mat innan. Så jag tror att jag ska vara slö och äta på jobbet. Får väl försöka att äta något som inte är allt för onyttigt, måste ju komma i studentklänningen. :p
Idag har jag intr varit många timmar i skolan, men har pratat med martin om biologin och med maud om min klänning och sen har jag pratat med micke kemi om jag skulle höja mitt betyg i data. Sen har jag letat efter en bil, min egen är på verkstan och är klar först imorgon. Så har ringt hela släkten, så för typ en halvtimme sen fick jag låna kjells bil. Så nu tar jag mig iaf till jobbet. :)
Hoff känner mig stressad.
Nästa vecka kommer säkert också bli stressig. Men rolig hoppas jag på. :)

nä nu måste jag byta kläder. :p


Kommentarer

Lämna en söt kommentar!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den :))

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0