Ågren :)

Sitter hos Ågren och glor, har just varit och hjälpt henne att stänga på grillen. Hon hjälpte mig att stänga i lördags så jag får ju hjälpa tillbaka. :) Ska fara till min far och ta en dusch snart, känner mig riktigt äcklig och svettig. :p Sen ska jag fara på en kaffe hos Sonja och visa marknads schema. De blir nog riktigt roligt i helgen ändå. Fast jag ska jobba som ett syk så kommer jag ändå hinna vara ut med Sonja <3 och ha de riktigt trevligt. :)

Annars så har jag inte gjort många vettiga saker idag. Har köpt en fin t-shirt på luna mia för en hundring. :) Och så har jag köpt mat åt hunden. :)

Nu ska jag vara social. :)

Kommentarer
Postat av: sonja

jaa vi ska ha de kul ihelg :D <3

2009-06-30 @ 02:41:05

Lämna en söt kommentar!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den :))

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0