Jag funderar för mkt...

Sitter hemma och ska snart fara till Sonja och plugga. Vi ska ha finska prov så vi tänkte passa på å plugga tillsammans. Har varit till tandläkaren för att jag hade ont i tanden, han hittade inget fel och sa att de kanske är visdomstanden som spökar. Har möte med rektorn, syven och mamma idag. Måste läsa typ 2 månader på höst terminen för jag hinner inte klart med matten. Är så leds på skolan, vill bara att de ska ta slut. Vill att de ska blir sommar så man kan jobba och tjäna pengar till en utlandsresa :)
Ska och fixa tatueringen imorgon när skuggningen blev så ljus. Vilken tur att jag redan gjort de en gång, då är jag inte lika nervös. Nu vet jag ju att de inte gör så ont.

Har kommit fram till en sak. Jag ler så alla mina tänder syns så fort jag blir full. Kom på de för nån dag sen och efter att tittat på bilder så stämmer de fan. :P Titta själv:

Jag, onykter och glad.


Jag, nykter och glad?

Ne nu blir de sonja nästa.

Kommentarer

Lämna en söt kommentar!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den :))

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0